IdeaStarter

Svesni smo koliko je Ideja bitna za realizaciju plana. Ukoliko razvijate novi proizvod, pokrećete startup ili planirate rebranding smatramo vas IdeaStarterom. Posebnu pažnju poklanjamo upravo ovom konceptu sa akcentom na pozicioniranje/ razvoj brenda i promociju. Dosadašnjim radom pomogli smo realizaciji mnogih priča, a i sami smo deo inicijative koja je startovala upravo od skice na papiru.

IdeaStarter - pokreni svoju Ideju (startup)

Svaka pozitivna priča zahteva punu pažnju, posvećenost i planiranje. Ukoliko mislite da imate dobru Ideju, drugačiju, koja ima perspektivu, nudimo vam besplatno savetovanje kako da organizujete vizuelni nastup, napravite brend strategiju i isplanirate budžet za promociju.

Svaki početak je važan, a promene koje se dešavaju teraju vas da svoje planove sprovedete u delo odmah kako neko drugi ne bi zauzeo vaše mesto na tržištu. Morate da ostavite utisak, a ne da se zadovoljite time da budete prisutni. Sat otkucava, a početna investicija ne traje večno. Niste sigurni kako da prezentuje svoju uslugu ili proizvod, da li je naziv koji ste odabrali dobar, koji vid oglašavanja je najisplativiji za početak, potreban vam je dizajn, promocija…

Kome je namenjen IdeaStarter?

Izdvojili smo tri situacije u kojima se mogu prepoznati potrebe za IdeaStarter modelom.

Pokrećete posao?

Vizuelni identitet i način na koji prezentujete vaš startup može igrati veliku ulogu u početnoj fazi poslovanja. Bilo da se obraćate krajnjem korisniku ili investitoru, želite da utisak koji ostavite opravda celokupno planiranja i ulaganje.

Brendiranje startapa.

Jedna od najvećih greška prilikom pokretanja startapa jeste odlaganje razvoja vizualnog identiteta. Ukoliko krećete od ideje koja ima potencijal, morate da dobro isplanirate investiciju i način na koji ćete izaći na tržište, pozabavite se kreiranjem vizualnog identiteta i planiranjem promocije, a tek onda pristupite realizaciji vašeg poslovnog poduhvata.

Potreban vam je rebranding?

Rebrandingu se ne pristupa svakodnevno, te se ovoj strategiji okrećete samo onda kada je jasno da ćete ovim pristupom napraviti značajan zaokret i privući nove korisnike, pritom vodeći računa da učvrstite svoju poziciju kod trenutnih. Sistem koji dobija novi vizuelni identitet treba da isprati u potpunosti ovaj proces i iskomunicira u dovoljnoj meri kako bi akcija bila ispraćena i kako bi se edukovali potrošači.

Najznačajnije pitanje jeste: “Koliko se benefitu koji donosi rebranding suprostavlja ulaganje koje je potrebno da se trenutna infrastruktura prilagodi i iskomunicira?” Pored navedenog tu su i pravne obaveze koje morate razmotriti.

Koji su razlozi za pristupanje rebrandingu?

Razlozi se mogu naći unutar i van poslovnog sistema. Mogu se odnositi na zahteve tržišta, na unutrašnje potrebe ili biti kombinacija ova dva. Neki od glavnih razloga mogu biti:

– Promena navika potrošača kojima se obraćate.
– Potreba da se obratite drugoj ciljnoj grupi.
– Asocijacija na vaš brend više ne odgovara onome što vi nudite.
– Promena u vašoj ponudi koja je značajno odstupila od ponude koju ste imali na početku poslovanja.
– Potreba da se izdvojite od konkurencije.

Šta ne smete ukoliko razmišljate o rebrandingu?

– Pristupiti rebrandingu delimično, odnosno komunicirati paralelno stari i novi identitet.
– Neiskomunicirati promenu.
–  Zanemariti potrebe korisnika i ne testirati reakciju na promene.
– Okrenuti leđa trenutnim korisnicima.

Plasirate novi proizvod/ uslugu?

Proširenje ponude pored povećanja kapaciteta zahteva i komuniciranje iste. Pre plasiranja proširene ponude potrebno je odgovoriti na pitanja:

Po čemu se nova ponuda razlikuje od konkurencije?

U kojoj meri odgovara ciljnoj grupi kojoj se trenutno obraćate?

Kako biste postigli očekivane rezultate i dobili reakciju tržišta na vašu Ideju, pored povećanja kapaciteta neophodno je i brendirati i iskomunicirati novu ponudu, tako što ćete rešiti:

– Dizajn (pakovanje, ambalaža…).
– Ukoliko je u pitanju proizvod, razmotriti zaštitu dizajna.
– Analizirati rezultate ciljne grupe.
– Napraviti marketing plan.

Značaj promocije.

IF NOBODY KNOWS, NOBODY CARES!

Promocija ima ključnu ulogu u povezivanju vašeg brenda sa potencijalnim klijentima. Ukoliko zaista verujete u svoju ideju, budite sigurni da u Svetu postoji još dosta ljudi koji dele vaše mišljenje. Pitanje je: “Da li možete doći do njih?” Koliko bi vas to koštalo? Da li te ljude možete naći u neposrednoj blizini?

Pokreni se.

Pošaljite nam mail sa naslovom “IdeaStarter – naziv vaše Ideje” i ukratko nas uputite na svoju priču.

Vidimo se!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message